piątek, 21 sierpnia 2020

"Grizzly" (2000)

Dystrybucja: - (wydanie niemieckie)
Lektor: -
Tłumaczenie: -

Tym razem opis... niemieckiego wydania filmu "Wild Grizzly". Zagranicznych taśm nie zbieram, ale tę kasetę dostałem jako gratis do zakupów, a ładnie się prezentuje, to postanowiłem ją zachować. Co prawda przez chwilę rozważałem, by nagrać coś na tym, ale szybko porzuciłem tę myśl - to moja druga zagraniczna kaseta (pierwsza to szwedzkie wydanie "Jurassic Park"), więc w formie ciekawostki warto ją mieć. Z wiadomych przyczyn nie wypowiem się jednak o tłumaczeniu ani lektorze 😁. Taśma w stanie bardzo dobrym, elegancko wydana - jakość obrazu i dźwięku super.

Co do samego "Wild Grizzly" - myślałem, że będzie to kino Animal Attack, początek w sumie na to wskazywał, ale potem tytuł ten poszedł w stronę młodzieżowej przygodówki. Niektóre sceny trochę wyglądają jak z "Jurassic Park" (pierwszy atak niedźwiedzia na samochód), zaś klimat podobny jest do tego z "Lake Placid". Mimo obcego języka, całość i tak jest zrozumiała z powodu licznych, gatunkowych schematów (dzikie zwierzę, które uciekło z niewoli, zbuntowany nastolatek, który spotyka miłość w miejscu, do jakiego się przeprowadził z matką, chyba po stracie ojca itp.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)