sobota, 25 lipca 2020

"Przybysz" (1991)

Dystrybucja: AWWA
Lektor: Grzegorz Widziszewski
Tłumaczenie: dobre

Czaiłem się od jakiegoś czasu na ten tytuł, w końcu udało mi się go kupić. "The Arrival" wydało u nas AWWA (to mój pierwszy film od tego dystrybutora), czyta tutaj dość rzadki lektor, Grzegorz Widziszewski - pierwszy raz zetknąłem się z nim, ale bardzo mi się spodobał. Z barwy głosu nieco pana Marka Gajewskiego mi przypominał, a i ładnie sobie radził z tekstem. Tłumaczenie oceniam jako solidne, zgrabne i pieprzne, w niektórych momentach była "kurwa" na "kurwie" + inne bluzgi. Tytuł przełożono jako "Przybysz" - taki widnieje na okładce i taki czyta pan Grzegorz, zaś na naklejce na kasecie brzmi on "Przybysz znikąd". Taśma trafiła mi się w stanie oglądalnym, niezgorszym, choć miejscami bywała zdarta i niekiedy obraz spowijany był przez różne śniegi, paski czy dropy. Czasem przeszkadzało to, ale ogólnie oglądało się przyzwoicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)