sobota, 11 lipca 2020

"Pająk" (2002)

Dystrybucja: Warner
Lektor: Maciej Gudowski
Tłumaczenie: niezłe (tekst Piotra Zielińskiego)

"Pająk" - dystrybucja Warner, czyta Maciej Gudowski. W sumie spodziewałem się, że on będzie lektorował - na nowszych kasetach od Warnera właśnie Gudowski najczęściej się trafia. Tłumaczenie łagodne, ale i w oryginale chyba nie było większych przekleństw. Generalnie nie ma się do czego przyczepić, z tego co wyłapałem, to Piotr Zieliński jest jego autorem. Kaseta trafiła mi się praktycznie w ogóle niewytłuszczona, śmiga na bogato. Jedynie dźwięk był trochę cichszy, jednak jak kiedyś pisałem - mam wrażenie, że na wydaniach od Warner po prostu tak jest (mam kolejną taśmę od nich i kolejną tego typu sytuację). To już piracki, przemielony nie wiadomo ile razy "Predator" miał mocniejszy dźwięk czy stare kasety od ITI. Może to tylko zbieg okoliczności, sam nie wiem.
Taśma nie ma jakiejś specjalnej wartości, ale ponieważ sam film jest dość rzadki, to warto posiadać owe wydanie (bardziej niż samą kasetę). Chciałbym jeszcze kiedyś dorwać Polsatową wersję "Pająka", ale raczej są nikłe szanse, że ktoś to ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)