poniedziałek, 13 lipca 2020

"Osada" (2004)

Dystrybucja: Imperial
Lektor: Maciej Gudowski
Tłumaczenie: dobre (tekst Elżbiety Gałązki-Salamon)

"Osada" to ostatni film M. Night Shyamalana, który został wydany na VHS - poniekąd ostatnia generacja kaset, taka już nie "true", ale na swój sposób cieszy, choćby tym, że lektorem jest tu Maciej Gudowski, a na reedycji DVD beznadziejny Załuski. Macieja Gudowskiego średnio lubię, aczkolwiek do "Osady" wyjątkowo mi pasował i dobrze mi się z nim ją oglądało. Tłumaczenie autorstwa pani Elżbiety Gałązki-Salamon sprawdza się świetnie, chociaż czasem nie pasowało mi, że mówiono "miasta"/"w miastach", choć w oryginale było chyba "town". Jeżeli i tam była liczba mnoga, to możliwe, że nie dosłyszałem, ale czasem taka forma coś mi nie pasowała, jakoś dziwnie brzmiała. Oprócz tego, wszystko było raczej w porządku. Egzemplarz tego dreszczowca trafił mi się w naprawdę dobrym stanie, nie nosi większych śladów użytkowania. Chwilami podczas seansu, w dolnej części ekranu występowały jakieś minimalne, paskowe zniekształcenia obrazu, ale to szczegół, nieodbierający przyjemności z oglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)