poniedziałek, 13 lipca 2020

"Nieoczekiwany atak" (1993)

Dystrybucja: IMP
Lektor: Jerzy Rosołowski
Tłumaczenie: niezłe

Film polecał mi już ojciec, bo kiedyś miał go w swojej wypożyczalni, a i właściciel "Video-Filmu" zachęcał do obejrzenia "Nieoczekiwanego ataku", kiedy go od niego odkupowałem - teraz wcale się temu nie dziwię, to naprawdę solidny dreszczowiec. Co prawda do scenariusza w paru miejscach można się przyczepić, ale thrillery rządzą się swoimi prawami 😉. Poza tym całość na tyle trzyma w napięciu, że można przymknąć oko na pewne niedociągnięcia i cieszyć się produkcją. W Polsce wydało ją IMP, niektórzy kasetę tę określają jako nieco "rzadką" - ja nieczęsto się z nią stykałem, choć widywałem czasem na aukcjach lub w zbiorach kolekcjonerów. Lektorem tej wersji jest Jerzy Rosołowski, tłumaczenie wypada przyzwoicie, choć jest nader złagodzone, że żaden bluzg nie został przełożony (choć w oryginalnych dialogach mamy ich sporo). Egzemplarz trafił mi się doskonale zachowany - kolejne pozytywne zaskoczenie z ostatnich zakupów. Do tej pory nie trafiłem jeszcze na zepsute kasety z tego polowania, jedynie chyba "Żelazny orzeł IV" był wytłuczony, reszta jak na razie idzie jak burza. Kolejna pozycja, którą polecam, kto nie ma, niech sobie doda do listy poszukiwanych 🙂.
P.S - uważam natomiast, że okładka jest trochę mało atrakcyjna, przynajmniej od frontu, bo już tył prezentuje się zachęcająco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)