wtorek, 8 października 2019

"Komando FOKI" (1990)

Dystrybucja: ITI
Lektor: Jarosław Łukomski
Tłumaczenie: dobre (tekst Tomasza Beksińskiego)

Tym razem odświeżyłem sobie "Komando FOKI" z VHS. Ostatnio ten film oglądałem 7 lat temu w TVN7 i tak średnio mi wtedy podszedł, ale dzięki seansowi z wideo na nowo zyskał w moich oczach i bawiłem się na nim tak dobrze jak kilkanaście lat temu za łebka - widać niektóre produkcje muszą być oglądane w odpowiedniej wersji ;). Takowa bez wątpienia znajduje się na tej kasecie, wydanej przez ITI, ponieważ odpowiada za nią duet Łukomski-Beksiński, a to już mówi samo za siebie. Mamy tu bardzo ostre, dobre tłumaczenie Tomka, z werwą czytane przez młodego Jarosława Łukomskiego - coś wspaniałego. Pada wiele świetnych tekstów, a lektor znakomicie się w nich odnajduje. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to do brzydkiej okładki tego wydania, ale jak już kiedyś pisałem - u ITI często trafiały się jakieś paskudne okładki, chociaż mają one swoich zwolenników. Tak czy inaczej, warto mieć tę taśmę na półce. Mnie trafiła się w idealnym stanie za 2 złote na Hali Targowej w Krakowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)