wtorek, 8 października 2019

"Autostopowicz" (1986)

Dystrybucja: NVC
Lektor: Stanisław Olejniczak
Tłumaczenie: dobre

W tym roku mam farta do Rutgera Hauera - kolejna kultowa pozycja z nim wpadła mi na kasecie. "Autostopowicza" wydało u nas NVC, lektorem tej wersji jest Stanisław Olejniczak, znany z czytania "Titanica" na Polsacie oraz przez długie lata "Mody na sukces" w TVP1. Głos pana Stasia niekoniecznie pasuje do kina tego typu, ale w miarę sobie poradził i żwawiej czytał niż zazwyczaj; przez pierwsze minuty nawet nie byłem pewny, czy to na pewno jego mamy na lektorce. Przydałby się tu ktoś z mocniejszym głosem, ale generalnie może być. Co do tłumaczenia, to dość przyzwoicie się do niego przyłożono - choć nie zawiera bluzgów, to jest w porządku, nie znalazłem w nim byków. Egzemplarz trafił mi się w doskonałym stanie, nie nosi praktycznie żadnych śladów użytkowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)