wtorek, 6 listopada 2018

"Ace Ventura: Psi detektyw" (1994)

Dystrybucja: Warner
Lektor: Władysław Frączak
Tłumaczenie: niezłe

W moje ręce niedawno trafił "Ace Ventura: Psi detektyw" na kasecie VHS od Warner. Wydanie to odkupiłem od jednej wypożyczalni - szkoda, że trafiło mi się wznowione, czytane przez Władysława Frączaka. Nie pasuje on tutaj i trochę zamula jako lektor. Pierwsze wydanie Ace'a Ventury od tego dystrybutora podobno czytał Knapik. Tak czy siak cieszę się, że taśma ta zasiliła moją kolekcję, a i może kiedyś uda mi się zdobyć wersję z Tomaszem Knapikiem.
Na Polsacie w czasach 4:3 świetnie sprawdzał się w roli lektora Jacek Brzostyński, a potem dużo gorzej Janusz Kozioł. TVP też nadawało "Psiego detektywa", ale nie pamiętam, kto tam był na lektorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)