środa, 18 lipca 2018

"Chuck Norris i jego karatecy" (1986)

Dystrybucja: Hanna-Barbera Poland
Lektor: - (dubbing)
Tłumaczenie: ?

Bajek jakoś nigdy nie wielbiłem - od najmłodszych lat zawsze wolałem filmy aktorskie aniżeli animowane, aczkolwiek miałem w dzieciństwie kilka tytułów, które mogłem oglądać w nieskończoność - jednym z nich była kreskówka "Chuck Norris i jego karatecy". W Polsce za dystrybucję tego serialu odpowiada Hanna-Barbera Poland, które wydało wszystkie odcinki w formie jednego, połączonego filmu. Była to wersja z dubbingiem, co na VHS zdarzało się często, bo wtedy baaardzo dużo produkcji rysunkowych wydawano w wersji lektorskiej. Kaseta z "Chuck Norris i jego karatecy" to ciekawy dodatek do mojej kolekcji - można powiedzieć, że to kolejny film z Chuckiem dumnie stający na półce, tyle że animowany. Miłe wspomnienia są tak silne, że z chęcią będę odpalać sobie tę taśmę - choćby na chwilę, żeby powspominać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)