sobota, 30 czerwca 2018

"American Pie" (1999)

Dystrybucja: Monolith
Lektor: Zbigniew Moskal
Tłumaczenie: niezłe

Opinie o "American Pie" są skrajnie podzielone - dla jednych to okrutny gniot z klozetowym humorem, a dla innych klasyka młodzieżowej komedii. Ja jestem pośrodku i lubię ten film, ale nie ze względu na tematykę czy humor - podoba mi się tutaj klimat schyłku lat 90. i amerykańskich szkół średnich. Ciekawie to pokazano, a i udało się wykreować interesujących bohaterów - to niezłe świry, podobne do tych z serii chińskich filmów "Lucky Stars". Na VHS ten film wydało Monolith, tłumaczenie ujdzie, ma lepsze i gorsze momenty i trochę bluzgów, choć stanowczo za mało (wersja z Comedy Central miała chyba więcej). Lektorem jest Zbigniew Moskal i spodobała mi się barwa głosu tego lektora, chociaż lepiej by on pasował do innych filmów. Niestety trafił mi się egzemplarz, który ma stłumione i niewyraźne audio. Nie wiem, czy to wina kasety czy dystrybutora - na taśmie nie ma żadnych śladów użytkowania, ale jakość obrazu też wypada słabo. Bardziej wygląda to jak jakaś piracka albo skopiowana wersja, niżeli oryginał. Może kiedyś wpadnie mi w ręce inna kaseta z tego wydania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)