poniedziałek, 14 maja 2018

"Znaki" (2002)

Dystrybucja: Imperial
Lektor: Maciej Gudowski
Tłumaczenie: niezłe

"Znaki" bardzo lubię i to chyba mój ulubiony film Shyamalana, więc poszukiwałem jakiejś ciekawej wersji lektorskiej do niego - liczyłem, że wydanie VHS będzie najciekawsze, ale jest średnie, bo czyta je Maciej Gudowski. Tłumaczenie może być, choć spotkałem się z lepszym - może jest ciut ostrzejsze niż w wersjach telewizyjnych, ale za to mniej dokładne. Stan kasety jest przyzwoity, jednak nosi ślady użytkowania i widać, że trochę razy ją obejrzano. Mniej-więcej w połowie jest też ok. 5-minutowy fragment mocniej zjechany. Generalnie dobrze mieć tę kasetę na półce, ale to żaden "must have". Chętnie bym jeszcze odkopał wersję TVP i Polsatu.

2 komentarze:

  1. Mam na VHS polsatowską wersję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz powiedzieć kto ją czyta? Tę nową w 16:9 Jarosław Łukomski.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)