poniedziałek, 21 maja 2018

John Carpenter - kolekcja

John Carpenter to jeden z moich ulubionych reżyserów i widziałem prawie każdy film spod jego ręki, no i większość w sumie posiadam, choć nie każdy na wydaniu VHS - niektóre mam ponagrywane z telewizji, inne też na DVD. Niemniej jednak, każdy jego obraz chciałbym mieć kiedyś na VHS właśnie, bo styl tego reżysera gdzieś mi pasuje do tego nośnika, a i wiele produkcji, które nakręcił, to mają najciekawszą wersję właśnie na kasetach. Carpenterowi w sumie zawdzięczam też swoją  kolekcję wideo ogólnie, bo to kupienie "Ucieczki Los Angeles" w 2010 roku spowodowało, że odżył we mnie sentyment do tego nośnika i zacząłem systematycznie oraz cyklicznie dokupywać kolejne kasety. Miałem ich już trochę, ale nie poszerzałem zasobów - jednak gdy doszła paczka z "Ucieczką z Los Angeles", tak potem kilka razy w miesiącu odwiedzał mnie listonosz ;). Jak na razie z produkcji tego reżysera udało mi się zdobyć:
  • "Ucieczka z Los Angeles" - ITI, czyta Lucjan Szołajski
  • "Wielka draka w chińskiej dzielnicy" - Guild, czyta Tomasz Knapik
  • "Mgła" - Best Film, czyta Jacek Brzostyński
  • "Książę ciemności" - Imperial, czyta Tomasz Knapik
  • "Atak na posterunek 13" - Imperial, czyta Lucjan Szołajski
  • "Ucieczka z Nowego Jorku" - Tantra, czyta Władysław Frączak
  • "Duchy Marsa" - Warner, czyta Janusz Szydłowski 
Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się zdobyć jeszcze pozostałe tytuły, m.in bardzo mi zależy na "They Live", "The  Thing" i "Christine".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)