poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Nowe kasety w kolekcji

Dostałem od dziewczyny w prezencie kasety, które prezentuję na załączonym zdjęciu - niektórych z nich szukałem długie lata i naprawdę mnie ucieszył ich widok. Na "Alien" i "Aliens" z pierwszego wydania Imperial z Knapikiem dybałem chyba już od czasów gimnazjum ;). Co prawda jedynka ma skserowaną okładkę, a dwójka nie posiada w ogóle i trochę szkoda, że kasety nie mogą na półce się ładnie prezentować, ale już trudno - dobrze, że zawartość pudełek właściwa :). Dostałem także drugi egzemplarz trójki od Guild, bo ten co posiadam, jest mocno zjechany i tutaj mamy ciekawą sprawę - po włożeniu kasety w celu sprawdzenia jej stanu okazało się, że lektor jest inny. Na wydaniu od Guild czytał Gudowski, a tutaj ktoś całkowicie mi nieznany. Początkowo myślałem, że może kaseta jest bardzo zniszczona i przez to głos zniekształcony, ale jednak nie - wyraźnie słychać kogoś innego. Jakość jest dość marna i wygląda jak kopia, ale kaseta ma hologram itd. Nie wiem, jak z tłumaczeniem, bo tylko fragmentarycznie zerknąłem. Stan taśmy wypada nie najlepiej, ale myślę, że da się obejrzeć i wtedy bardzo uważnie będę oglądał. "Obcy 4: Przebudzenie" od Imperial jest z Szydłowskim, zaś "Bye Bye Jupiter" od Vision z Knapikiem - to unikat i ciężko dostępna rzecz, więc będę miał kolejny cenny tytuł w swoich zbiorach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)