sobota, 28 kwietnia 2018

"Ludzie Chudego" (2010-2011)

Pierwszy odcinek obejrzałem z ciekawości, jak była premiera. Chyba nawet wszyscy w domu oglądaliśmy. Ale jedynie dla mnie serial wydał się niezły i późniejsze odcinki sam już chyba oglądałem. "Ludzie Chudego" bardzo mi się podobali, oglądałem od pierwszego odcinka (5 września 2010), cały pierwszy sezon i właściwie cały drugi (przegapiłem chyba dwa ostatnie odcinki). Serial dość humorystyczny i brało w nim udział trochę aktorów z "Rancza", choćby Cezary Żak i Piotr Pręgowski. Naprawdę można się było pośmiać - już pierwszy odcinek był bardzo udany, ze świetną sceną w banku. Dalej też nieźle było, intrygi różne i w ogóle. Sezon drugi już nieco gorszy był, ale dość OK. Szkoda, że poprzestali tylko na dwóch, bo chętnie bym jeszcze pooglądał. A te dwa sezony mam sobie zamiar odświeżyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)