piątek, 21 sierpnia 2020

"Shrek" (2001)

Dystrybucja: Imperial
Lektor: - (dubbing)
Tłumaczenie: ?

Filmów animowanych raczej nie zbieram (no, może poza paroma wyjątkami), ale "Shreka" nie mogło u mnie zabraknąć 😃. Niby wartość tej kasety zerowa, ale jak trafiłem na nią kiedyś w komisie za 2 złote, to nie mogłem przejść obojętnie. Taśma posiada lekką falbankę z obu stron, aczkolwiek na każdym sprzęcie śmiga dobrze i nie zauważyłem, by obraz czy dźwięk szwankował. Ogólnie, wcześniej, za małolata spotkałem się z dwoma innymi egzemplarzami tej bajki i każdy z nich był zjechany (mniej lub bardziej), że dopiero od połowy odbierał i to w bólach.

Na wydaniu tym znajdziemy rozszerzony finał w postaci krótkometrażowego dodatku "Shrek in the Swamp Karaoke Dance Party", wmontowanego przed napisy końcowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)