środa, 11 kwietnia 2018

"Nieśmiertelny II: Nowe życie" (1991)

Dystrybucja: VIM
Lektor: Jerzy Rosołowski
Tłumaczenie: niezłe (tekst Magdaleny Balcerek)

Seans z tym filmem minął mi bardzo przyjemnie. Czytał Jerzy Rosołowski, który idealnie spasował do tego filmu i naprawdę spoko się go słuchało. Szkoda tylko, że dźwięk jest nieco "głuchy" na tym wydaniu, ale to nie wina kasety - czytałem, że u innych też tak jest. Za tłumaczenie odpowiada Magdalena Balcerek i jest ono dobre, choć zdarzały się tam jakieś potknięcia. TVP miało chyba ciut dokładniejsze. No i trafiło mi się w ogóle niezniszczone wydanie, bardzo dobrze zachowane. Niestety obudowa kasety nie jest oryginalna, ale to w sumie taki szczegół - możliwe, że komuś uległa zniszczeniu i ją zamienił. Generalnie z całości jestem bardzo zadowolony i cieszę się, że zdobyłem tę kasetę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)