wtorek, 17 kwietnia 2018

Filmy z Jackie Chanem

Moja kolekcja filmów VHS z Jackie Chanem - od 2009 do 2013 r. byłem mocno zafascynowany jego filmami i nagrywałem prawie każdy, który pojawił się w telewizji. W 2012 r. kupiłem z nim te kasety, które prezentuję (szkoda, że większość jest w wersjach amerykańskich/ocenzurowanych):

1. "Dragon Lord" / "Król smoków" (1982) - dystrybucja NVC, wersja amerykańska, czyta Janusz Szydłowski
2. "Police Story" / "Historia policyjna" ("Policyjna opowieść") (1985) - dystrybucja NVC, wersja amerykańska, czyta Lucjan Szołajski
3. "Police Story 2" / "Historia policyjna 2" ("Policyjna opowieść 2") (1988) - dystrybucja NVC, wersja amerykańska, czyta Lucjan Szołajski
4. "Protector" / "Protektor" (1985) - dystrybucja NVC, wersja amerykańska, czyta Lucjan Szołajski
5. "Project A" / "Projekt A" (1983) - dystrybucja NVC, wersja oryginalna (HK) + angielski dubbing, czyta Lucjan Szołajski
6. "Miracles" / "Czyniący cuda" ("Ojciec chrzestny z Kantonu") (1989) - dystrybucja NVC, wersja amerykańska, czyta Ryszard Radwański
7. "First Strike" / "Atomowe uderzenie" (1996) - dystrybucja Imperial, wersja amerykańska, czyta Lucjan Szołajski
8. "Mr. Nice Guy" / "Przyjemniaczek" (1997) - dystrybucja Imperial, wersja amerykańska, czyta Tomasz Knapik
9. "Rumble Bronx" / "Draka w Bronksie" (1995) - dystrybucja Imperial, wersja amerykańska, czyta Lucjan Szołajski
10. "The Prisoner" / "Więzień" (1990) - dystrybucja Imperial, wersja amerykańska, czyta Lucjan Szołajski
11. "My Lucky Stars" / "Moje szczęśliwe gwiazdy" (1985) - dystrybucja NVC, wersja amerykańska, czyta Janusz Szydłowski
12. "Who Am I?" / "Zgadnij kim jestem" (1998) - dystrybucja Warner, wersja amerykańska, czyta Jacek Sobieszczański

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)