sobota, 28 kwietnia 2018

"Conflict: Desert Storm" (2002)

Gra była w Polsce wydana jako "Pustynna burza". Nad tą gierką również sporo czasu spędziłem i na wiosnę tamtego roku udało mi się ponownie do niej dogrzebać. W "Desert Storm" gra się bardzo przyjemnie - każda misja jest coraz bardziej wciągająca. Mapy są naprawdę imponujące - duże obszary, w sumie wszędzie da się wejść, zająć coś, czy zniszczyć. Ma się czteroosobowy zespół do dyspozycji - można atakować całą grupą, lub pojedynczymi żołnierzami (wydaje się rozkazy). Wszystko to jest łatwe do ogarnięcia, ale poziom trudności rośnie z misji na misję. Ostatnio ponad 10 lat temu w to grałem, wtedy dotarłem do misji "Ludzka tarcza" - czy jakoś tak, ale w 2016 grę ukończyłem całą. A chętnie bym jeszcze w nią pocisnął w sumie, bo świetnie się gra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)