wtorek, 3 kwietnia 2018

Post powitalny

Cześć!

To mój pierwszy post na tym blogu. Będzie on poświęcony recenzjom filmów wszelakich – od kina przedwojennego, po premiery kinowe, od kina klasy A aż po produkcje crapowe. Nagłówek sugeruje sentyment do produkcji lat 80. i 90., ale nie zamierzam ograniczać się jedynie do nich, choć najchętniej sięgam po kino tamtego okresu. Publikować też będę liczne posty o kasetach VHS, które zbieram od dobrych kilku lat oraz innych sprzętach, podchodzących dziś pod retro. Nie zabraknie także wpisów o kultowych grach (głównie tych z lat 90.) czy jakichś uznanych książkach. Tekstów będzie szło sporo i mam nadzieję, że czytanie ich sprawi Wam przyjemność :).

Moja kolekcja może nie jest jakaś wielka i rozbudowana, jednak posiadam ciekawe tytuły oraz trochę unikatów. Interesuje mnie głównie science-fiction, horrory i kino akcji. Każdy obejrzany film staram się recenzować, a przy tym jak najlepiej opisać moje odczucia z nim związane.

"VHS, retro, recenzje" będzie powiązane z moją stroną na Facebooku „VHS i klasyki gatunku” - tam niestety nie da się wszystkiego ładnie pogrupować i rozwinąć ją o różne zagadnienia, bo powstałby chaos, więc taki dodatek w postaci bardziej ogólnego bloga jest chyba konieczny. Na fanpage'u dominującą tematyką pozostaną kasety VHS, a tutaj bardziej kino ogólnie. Od 2012 roku prowadziłem już jeden blog, który miał swoje 5 minut i nazywał się tak samo jak strona na portalu społecznościowym. Niestety, przez nieudogodnienia techniczne zaniechałem jego prowadzenia – zdjęcia trzeba było przerabiać, wrzucać przez hosting, a i ciągle wygasały. Prowadzenie go okazało się być mocno uciążliwe, a teraz całkiem został skasowany. Współtworzyłem również wiele forów internetowych, jednakże większość podupadła z różnych przyczyn. A dziś, w erze Facebooka, zakładanie kolejnego jest już niemal całkiem karkołomne.

To co? Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Pamiętaj proszę o kulturalnym wypowiadaniu się :)